fbpx
catering na receptę

Warunki anulacji

Każde zamówienie można bezpłatnie anulować do 24h przed planowanym terminem doręczenia (umownie do godziny 6:00 dnia poprzedzającego dostawę). Zestawy na niedziele są doręczane w razem z sobotnimi i obowiązują je terminy anulacji według terminu doręczenia.

W przypadku awaryjnych anulacji dokonywanych po ww. terminie naliczane jest 50% należności za posiłki (bez ewentualnej dopłaty za transport). Anulacja awaryjna jest możliwa do godziny 18:00 i wymaga indywidualnego uzgodnienia potwierdzonego wiadomością zwrotną.

Nadpłata powstała po anulacji może być zaliczona na poczet przyszłych dostaw lub zwrócona na wskazane konto bankowe. W przypadku odesłania wpłaty naliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 5% w przypadku zamówień dokonanych na stronie www.jarmuz.com.pl lub 10% w przypadku zamówień złożonych przez serwisy zewnętrzne.

Powyższe warunki anulacji dotyczą zamówień złożonych bezpośrednio (na stronie https://jarmuz.com.pl/, drogą telefoniczną lub mailową) natomiast nie dotyczą zamówień złożonych przy pomocy serwisów zewnętrznych.

Dane kontaktowe:

tel: 517 636 830
email: info@jarmuz.com.pl

Dane adresowe:

Jarmuż Catering
NIP: 626-209-61-45
BDO: 000509387